Természetes minden termékünkhöz jár használati útmutató, amit megtalálhatsz az adott termék oldalán.
Pánikra semmi ok. Gyártás vagy szállítás során előfordulhat, hogy egy-egy termék nem megfelelő állapotban érkezik vagy működik. Ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@dotstore.hu email címen, és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül készségesen segítenek megoldani a problémát.
Rendelésedet utánvétellel, (készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel) átutalással vagy pedig Barion online bankkártyás fizetési lehetőséggel is rendezheted.
A GLS és az MPL csomagpontra való szállítás 1.490 Ft. 20.000 Ft részösszegű rendelés felett pedig ingyenesen szállítjuk a termékeket. Utánvétes fizetés esetén +290 Ft-ot számolunk fel kezelési költségként.
A 12:00 óráig érkező megrendeléseket még aznap feldolgozhatjuk, ettől számítva általában 1-3 munkanap a szállítási idő. Eltérés esetén emailt küldünk a várható szállításról.
Minden esetben emailben küldjük a számlát, ezért nagyon fontos, hogy az adataidat helyesen add meg a Pénztár felületén.
Ne aggódj nem fogunk eltűnni. Az első és legfontosabb cél számunkra a vásárlóink maximális és kielégítő kiszolgálása. Ezért rendelésed leadása után kapni fogsz egy visszaigazoló emailt, amiben láthatod az általad megrendelt terméket, a szállítási és számlázási címmel együtt. A szállítással kapcsolatos információkat is ebben az emailben találod. Ezután elkezdjük csomagod összeállítását, és amint átadtuk a futárszolgálatnak értesíteni fogunk. A futárszolgálat szintén tájékoztat emailben, ahol egy követőkód segítségével magad is nyomon követheted csomagod útját. A kiszállítás napján pedig a futár telefonon értesít, hogy útban van hozzád és hamarosan átveheted a várva várt csomagod.
A precíz, kifogástalan és megfizethető szállítást a GLS, és az MPL futárszolgálat végzi, egész Magyarország területén.
Minden termék a Bridge Logistics Kft. budapesti raktárból kerül kiszállításra.
Aggodalomra semmi ok! A kiszállítás előtt minden esetben értesülni fogsz emailben és telefonon csomagod érkezésének pontos idejéről. Az emailben található a kézbesítő telefonszáma, akit fel tudsz hívni. Nagyon rugalmasak és segítőkészek, bátran felveheted vele a kapcsolatot, ha egyeztetni szeretnéd a kiszállítás helyét vagy idejét, esetleg postán is át tudod venni a csomagod.
Sajnos személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség, mivel fizikai bolttal nem rendelkezünk.
Sajnos tisztában vagyunk vele, hogy vannak olyan helyzetek, amikor nem tudja megengedni magának az ember a vásárlást. Ebben esetben is tudsz rendelni, de a megjegyzésben tüntesd fel, hogy mikor szállítsák ki a terméket. A kollégák ezt látni fogják és úgy időzítik a kiszállítást.
Bármilyen kérdésed merülne fel, keress minket bizalommal az info@dotstore.hu email címen. A lehető legrövidebb idő alatt válaszolunk.
Webáruházunk jelenleg csak magánszemélyeket szolgál ki, céges számla nem kérhető.
Igen, már több ezer átvevőpont közül választhatsz, az egész országban, amit a Pénztár oldalon tudsz kiválasztani.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján határozzuk meg a garancia időtartamát. Minden termékünkre érvényes a 14 napos vásárlástól való elállás. Amennyiben élni szeretnél vele, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@dotstore.hu email címen.
Természetesen minden termékhez jár garanciajegy, amit a Jogi megfelelés oldalon tudsz megtekinteni. Érvényesítés során kerül kitöltésre.
Ha probléma akadt a termékkel és a jótállási időn belül kéred a garancia érvényesítését, akkor természetesen segítünk. Először is írj nekünk, mondd el az esetet és a kollégák készségesen segíteni fognak.
Ez az oldal nem része a Meta.com (korábban „Facebook”) oldalnak és semmilyen kapcsolatban nem áll a Meta Inc.-el (korábban „Facebook Inc”).
Az oldalunkon szereplő képek csak illusztrációk. Ettől függetlenül törekszünk a valós megjelenítésre, de a különböző kijelzők mérete és színárnyalata befolyásolhatja a látottakat.
A webáruházunkban szereplő termékek nem minősülnek orvosi, gyógyászati termékeknek vagy eszközöknek. Használatukat csak saját felelősségre javasoljuk.